Teatern :P

va nyss på teatern :P
och lite vart lite knazz (aa'
Först så skulle jag ju ta mig dit... buss ? =)
Så jag drog till bussen och när jag går på säger hon att jag inte har några gånger kvar att åka -.-
och så vägrar hon ta emot kontanter ! -.-

skynda mig hem igen och leta efter det lilla pappret jag fått me hennes nr.. :P
haha och hittar jag de då ? typ inte -.-
När jag iaf lyckas hitta det ringer jag och så blir ja ju hämtad :)
men hur ska jag lyckas komma hem då ? :P haha
mamma var borta så hon måste dra ifrån de och hämta mig :P haha

aja, ska äta nu :):)



Puss<3

Kommentarer
Postat av: Jenna **

aa , men det blir förens efter jul :D

2010-11-14 @ 20:54:06
URL: http://jennaollilaa.blogg.se/
Postat av: jenna *

aa det är det :)

2010-11-15 @ 15:59:09
URL: http://jennaollilaa.blogg.se/

Kommentera här:

Ditt namn:
V.I.P.?

E-mail (bara jag som ser): (publiceras ej)

Har du blogg?:



Gillar du min blogg? Lägg till mig på Bloglovin då, sötnos :)


Dina ord:

Trackback
bloglovin
RSS 2.0