Värre :'(

Jag vet inte vad jag är för sjuk :(
Det är inte halsfluss och inte influensan utan nåt emellan :o

Att det gör ont så fort jag sväljer har blivit bättre men ist så när jag hostar hugger det till så jag håller på att svimma :(

Nån som vet vad:
•Halsont
( väldigt ont i halsen så fort man sväljer )
•ont i öronen
( kommer stunder då det gör förbannat jävla ont i öronen :/ )
•Onda hjärn-fläckar ? :o
( kommer stunder då det gör jävligt ont men bara ca 3x3 cm nån stans på hjärnan )
•Magsjuk...
•illamående
•Hosta = hugger till i halsen
( så fort man hostar hugger det till i halsen så ont så jag håller på att svimma )



Vad kan alla den där betyda ?!?! Hjälp tack ! för vill inte till läkaren ;)


En jag känner tror jag har något liknande och har fått talförbud, kan jag få det ?? :(



Puss<3

Kommentarer
Postat av: L

Jaa :)



Det kan säkert vara början av influensa, då känns kroppen helt skit innan det bryter ut.. ;)

2010-09-23 @ 13:34:47
URL: http://linneaborgstrom.blogg.se/
Postat av: L

Fast när du får influensa får du feber, symptom är en helt annan sak..

2010-09-23 @ 15:59:15
URL: http://linneaborgstrom.blogg.se/
Postat av: Armani2589

What a cool web site. Love the pages you have on motivation, keep up the work I hope to read more soon.

2011-05-23 @ 10:20:57
URL: http://armani2589.blog366.com

Kommentera här:

Ditt namn:
V.I.P.?

E-mail (bara jag som ser): (publiceras ej)

Har du blogg?:



Gillar du min blogg? Lägg till mig på Bloglovin då, sötnos :)


Dina ord:

Trackback
bloglovin
RSS 2.0