om man räknar går det bara segare :/

Rolig fredag med Matilda :D pusspåde <3
Skön lördag med lååång sovmorgon och..
Soft söndag med oth (: haha

Som sagt, min helg har varit riktigt skön (:
Imorrn börjar skolan igen :( fyfan! -.-
menmen, snart kommer påsklovet :D då får man träffa alla folk igen (: nice!

Men liksom det är typ 6 veckor eller ngt kvar till sommarlovet :o
Fyfan vad jag längtar (: den här sommaren ska altså bli den bästa (: haha

Det enda jag har planerat in i sommar är typ att jag ska flytta nån gång under sommaren och att jag ska åka på språkresa (: fan vad jag längtar ! :D

Sen längtar jag också till 1a-maj-helgen! :D lite hemlighet över det ;) haha, sorry läsare men kan inte säga mer än så :)


Nu tänker jag lägga mig i sängen vid tv:n och glo på big brother (: haha





Puss<3

Kommentarer

Kommentera här:

Ditt namn:
V.I.P.?

E-mail (bara jag som ser): (publiceras ej)

Har du blogg?:



Gillar du min blogg? Lägg till mig på Bloglovin då, sötnos :)


Dina ord:

Trackback
bloglovin
RSS 2.0