Helgens filmer, 1

Helgens första film såg jag själv innan E kom ( :
Det blev att kolla "Wall-E",
Jag såg den för några år sedan men hade lust att se den igen (:

Felet blev att efter 20 minuter, när dem börjar prata så insåg jag att den var på typ ryska :o

Haha, men jag fortsatte kolla :)

Den är iaf sjuuuukt gullig, men lite tråkig på vissa ställen.
Om du gillar barnfilmern, så rekomenderar jag den här! :)
Gillar du inte barnfilmer, så kan du strunta i denna film ;)

Jag ger den 4/5
För att; den är gullig, lite rolig och har en mening,
Men den är lite tråkig här och där.


Trailer.





Puss<3

Kommentarer

Kommentera här:

Ditt namn:
V.I.P.?

E-mail (bara jag som ser): (publiceras ej)

Har du blogg?:



Gillar du min blogg? Lägg till mig på Bloglovin då, sötnos :)


Dina ord:

Trackback
bloglovin
RSS 2.0