tips... nyttiga snacks (:

jag är en person som verkligen älskar onyttigheter! :P
Men sen gör jag som många andra och tänker mycket på vad de innehåller...

MEN... två favoriter som jag äter alldeles för sällan är
kokosnötter och grönsaksstänger med cremefraise... (:

Att köpa en kökosnöt, öppna den och sitta och gnaga på det goda köttet,
Hur enkelt är inte det att göra!!??
och hur mycket bättre är inte det än godis och chips!?? :)

Köttet har en ganska speciell smak som jag absolut älskar!
och man behöver tugga ett tag vilket gör att man kan bli riktigt godis-mätt på bara någon tugga!
Hur bra är inte de!!!??


Och sen att köpa lite grönsaker, skära dem i stavar och doppa i en burk cremefraise,
Hur mycket godare kan det bli ? =)
och samtidigt nyttigt (:
Där går det ju samtidigt att variera grönsakerna så att man inte tröttnar! :)


har du själv något tips på vad som är gott men även nyttigt en kväll när man är godissugen??:)





Puss<3

Kommentarer
Postat av: mmikaela larsson

sv: haha jo, men det är ett sånt bra program. :)

jag fick lära mig om photoshop för kanske 1 år sedan ;o

2011-02-03 @ 20:47:51
URL: http://mmikaelasaklart.blogg.se/

Kommentera här:

Ditt namn:
V.I.P.?

E-mail (bara jag som ser): (publiceras ej)

Har du blogg?:



Gillar du min blogg? Lägg till mig på Bloglovin då, sötnos :)


Dina ord:

Trackback
bloglovin
RSS 2.0