ansiktsmask, hårinpackning och läxa...

nu sitter jag med en ansiktsmask och hårinpackning (:
Har precis varit i duschen och ska hjälpa min syrra med engelskaläxan :s
kommer inte orka lyssna på en 22minuters intervju ikväll så tar nog ungefär halva (:

Annars har jag massa plugg att göra också -.-
Har gitarrläxa som jag måste kunna på onsdag
Har kemiprov som jag måste få mvg på på fredag :P haha
Har musikläxa som egentligen ska in imorrn :o
Har spanska läxförhör som egenligen skulle varit förra tisdagen :/

Sen har jag säkert mer som jag inte kommer på nu :P
menmen... blir nog värre till gymnasiet -.-

Nu blir det iaf ett avsnitt av gossipgirl och sedan sovtajjm! :)


När jag pluggar bäst så gör jag det genom att skriva typ stödmeningar :P haha


Har du något sånt sätt som du lär dig extra bra på ? =)




Puss<3

Kommentarer

Kommentera här:

Ditt namn:
V.I.P.?

E-mail (bara jag som ser): (publiceras ej)

Har du blogg?:



Gillar du min blogg? Lägg till mig på Bloglovin då, sötnos :)


Dina ord:

Trackback
bloglovin
RSS 2.0