(god)morgon?

Godmorgon på alla söta läsare! :)
För mig är det absolut ingen god morgon! -.-

Min hals har dödat mig hela natten :P haha menmen
Så jag kanske inte tar mig till skolan imorn, hmmm

Aja, idag blir det för mig att....

•Gå ut och fota :D
•Långpromenad (hoppas på nån att prata med då) :)
•Blogga ofc :)
•Film kanske :) vill gärna ha tips på bra! :)
•datan, datan och datan
•Bära ved
•Kanske träna lite hemma eller dansa :)
•spela gitarr c:
•smsa med folk! :)

kommer typ inte på ngt mer :P ganska soft dag! :D
Nu blir det snart att dra mig ner och äta frukost med halsen som bara kommer göra det äckligt -.-

Vad ska alla söta läsare gära idag ? :D <3

:)




Puss<3

Kommentarer

Kommentera här:

Ditt namn:
V.I.P.?

E-mail (bara jag som ser): (publiceras ej)

Har du blogg?:



Gillar du min blogg? Lägg till mig på Bloglovin då, sötnos :)


Dina ord:

Trackback
bloglovin
RSS 2.0