Hemma, gitarr :)

Nu har jag precis kommit hem :)
Får alltid ett gulligt välkomnande av hunden när jag kommer hem :D Det är så gulligt! :) Hon kan vilka tider jag kommer hem normalt så då sitter hon vid dörren och väntar och så fort jag öppnar så blir hon helt överlycklig! :) Hon "pratar" massor och allt så :) så sjukt gullig iaf! :)

Nu blir det nog kanske ner och äta lite gröt eller nåt så min (sugkänska?) försvinner :)
Sen blir det att spela gitarr nån timme och efter det blir det bloggen!! :D

Juste, vi hade ganska kul på idrotten idag, vi hade typ styrke test med 7 olika saker man skulle göra och jag var typ vääärkligen bäst av tjejerna och sen slog jag flera av idrottskillarna i flera av delar! :) haha! *stolt* !

Sen måste jag verkligen städa mitt rum! :P pinsamt hur stökigt det är ! :)

Gammal bild som fotades i somras :D





Puss<3

Kommentarer
Postat av: rebecca

fin blogg :)

2011-01-11 @ 17:19:50
URL: http://rebeccamalmberg.blogg.se/
Postat av: Mikaela

Tror inte hunden vet när du ska komma eftersom hundar inte har någon tidsuppfattning. Hon sitter nog där och väntar på att nån ska komma bara..

2011-01-11 @ 17:48:54
URL: http://thisismikaela.blogg.se/
Postat av: Anonym

"och jag var typ bäst av tjejerna! stolt"

asså ofta man säger så? lagooooomt egotrippad.

2011-01-24 @ 17:56:59

Kommentera här:

Ditt namn:
V.I.P.?

E-mail (bara jag som ser): (publiceras ej)

Har du blogg?:



Gillar du min blogg? Lägg till mig på Bloglovin då, sötnos :)


Dina ord:

Trackback
bloglovin
RSS 2.0