hundar och ... barn ?

Jag har tänkt lite och kommit fram till att... ( enligt mig ) :)
(säkert ingen som orkar läsa :D )

Hundar är jättelikt barn! :)

Liksom :

Vissa är jättesällskapliga medan andra håller sig själva
Vissa är glada väldigt mycket medan andra är ledsna väldigt mycket
Vissa följer mamma/matte hela tiden!
Vissa är känsligare än andra
Vissa behöver mer hjälp än andra
Vissa behöver hjälp att kissa och bajsa medan andra klarar sig helt själv
Alla älskar att leka
så gott som alla blir älskade av någon

Listan kan bli oändligt lång med likheter! :)

Visst är dem lika!! :) haha <3



Puss<3

Kommentarer
Postat av: Marie

Jag vet jag verkligen älskar den klockan! :D

2011-01-09 @ 19:11:37
URL: http://marieivarsson.blogg.se/
Postat av: Luu

Var med i min tävling där jag letar efter Sveriges bästa blogg - vinnaren blir länkad i en månad och får ett inlägg i bloggen som har 2000-3000 läsare om dagen =) Läser igenom alla bloggar som vill vara med från början till slut och grundar mitt beslut på det. Man kan även nominera en vän/favoritbloggare =)

2011-01-09 @ 19:43:24
URL: http://chanialuu.se
Postat av: Luu

Var med i min tävling där jag letar efter Sveriges bästa blogg - vinnaren blir länkad i en månad och får ett inlägg i bloggen som har 2000-3000 läsare om dagen =) Läser igenom alla bloggar som vill vara med från början till slut och grundar mitt beslut på det. Man kan även nominera en vän/favoritbloggare =)

2011-01-09 @ 19:44:16
URL: http://chanialuu.se

Kommentera här:

Ditt namn:
V.I.P.?

E-mail (bara jag som ser): (publiceras ej)

Har du blogg?:



Gillar du min blogg? Lägg till mig på Bloglovin då, sötnos :)


Dina ord:

Trackback
bloglovin
RSS 2.0