i'm back!

Mina senaste månader så har jag helt tappat blogglusten :-(

men nu hoppas vi på att den är tillbaka :-) !

jag minns förra gången jag hade den, då slutade det med att jag hade en lång lista med designer jag skulle göra och att dem tjatade och att jag samtidigt mitt i allt hade provspelningar och så :-/ så då försvann helt lusten och tiden :-( men nu är jag tillbaka ! :-) och hoppas på att det slutar bättre och att jag får mina söta läsare tillbaka :-D
jag känner att jag verkligen måste skriva ut allt i min hjärna... Kanske tom sover bättre då :-D hurra (aa' haha
men jag ska iaf sluta med designer ett tag, eftersom så många vill ha... Visst, det är liksom kul att göra och skoj när alla blir glada, men det är nog inte värt stressen jag får när alla tjatar :-) så säg hejdå till designverkstaden ett tag och säg hej till en glad, sprallig tjej ;-):-D

nu ska jag iaf fortsätta att nörda mina mobilspel :-D och så fort familjen vaknat så drar jag mig ner till datorn och bloggar mer ;-) vill inte gå ner nu för då kanske jag väcker dem :-) stjärna i kanten på mig nu va ? :-) haha :-D
jag är pepp på att blogga nu ! :-) haha <3
sorry för det inte blir någon bild just nu för att jag bloggar från mobilen :$ (aa' men nu väntar spelandet :-)



puss<3

Kommentarer

Kommentera här:

Ditt namn:
V.I.P.?

E-mail (bara jag som ser): (publiceras ej)

Har du blogg?:



Gillar du min blogg? Lägg till mig på Bloglovin då, sötnos :)


Dina ord:

Trackback
bloglovin
RSS 2.0