morrn

Godmorgon... Eller goddag kanske ? :-)
jag har verkligen sovit jättebra och känner mig helt utvilad :-) brukar i vanliga fall vakna några gånger om nätterna :-P

hur har mina söta läsare sovit ? :-) <3

idag ska jag och ellis åka till lite utanför sthlm till en kiropraktor och fixa ryggarna :-) tummen-upp :-D haha
det kommer ta nästan hela dagen så vi hinner typ inge mer :-P
och de bästa, på vägen hem ska vi äta max ! :-D, okej, jag är ingen tjockis som äter där varje vecka, jag har tom inte ätit där på typ 3 månader :-P men det är jätte, verkligen jättegott att äta där nån gång ibland :-D haha

jag tror vi måste upp och äta frukost nu :-P



puss<3

Kommentarer

Kommentera här:

Ditt namn:
V.I.P.?

E-mail (bara jag som ser): (publiceras ej)

Har du blogg?:



Gillar du min blogg? Lägg till mig på Bloglovin då, sötnos :)


Dina ord:

Trackback
bloglovin
RSS 2.0