Ny: Sanningar

Okej, jag vet att jag har många kategorier och så,
men jag har världens blogglust!
och eftersom att dem gånger jag tröttnat på att blogga har varit för stressen vid designer så har jag bestämt att lägga ner det och så fort jag fått fart på bloggen igen så startas tävlingar och lotterier! :) skojskoj (:
men jag måste göra designer i måttliga mängder... att göra 5 i veckan drar för mycket energi osv... så nu blir det stop ett litet tag! :D

Tillbaka till kategorierna... nu startar jag en nu som heter Sanningar, jag vet jag har jättemånga redan, men det är för att jag själv vill läsa varierad information och hitta det JAG helst läser, så ni får stå ut! :) haha

men de är inte så många, varnar att det kommer fler! :) haha

De har jag:

  • Dagens sötis - Klart att alla gillar att se söta saker! :) inger som går att missa (:
  • Designer - kanske intressant att se mina designer ?!
  • Filmer - jag <3 film! så mycket mer finns det inte att säga
  • Foton - älskar att fota! (:
  • Kläder - vem gillar inte kläder!? :)
  • Musik - Det går inte att ha ett liv utan musik! :) mina tips och dina! :)
  • Tankar - Nystartad... ALLA mina tankar! ;)
  • Tävlingar - Klart en blogg behöver tävlingar!
  • Vardagen - mitt liv! :D
  • Hata/älska - ditt ställe att tycka till! :) udda och roliga saker, din tur att tycka till!
  • Sanningar - Här kan absolut vilka sanningar om mig som helst komma upp, haha! :) så se upp!

Säg vad jag inte skriver om!? haha :)
Allt är till för att DU ska hitta de du tycker är intressant och vill följa! :)




Puss<3

Kommentarer

Kommentera här:

Ditt namn:
V.I.P.?

E-mail (bara jag som ser): (publiceras ej)

Har du blogg?:



Gillar du min blogg? Lägg till mig på Bloglovin då, sötnos :)


Dina ord:

Trackback
bloglovin
RSS 2.0