Sovtajjm! :)

Nu måstemåstemåste jag sova :(
Många börjar skolan imorn, och jag har turen att ha en dag kvar! :D haha happface :)

Men måste ändå sova :/ tråkigt :(:(

Ligger just nu med datorn i sängen och snackar i tele med ellis för att få ut hennes tankar så hon kan somna! :) haha! menmen :) sen blir det sova :D

Juste, är det bara jag som har jättesvårt att sova utan att höra typ musik? :P
Asså jag kan verkligen inte sova utan det, och om nån sjunger i låten så fastnar jag i det :P haha
Så jag lyssnar typ alltid på pianomusik haha! :)

Men nu ska jag fortsätta prata och sen sova :)

bjuder på en bild för att lätta upp :D



Puss<3

Kommentarer

Kommentera här:

Ditt namn:
V.I.P.?

E-mail (bara jag som ser): (publiceras ej)

Har du blogg?:



Gillar du min blogg? Lägg till mig på Bloglovin då, sötnos :)


Dina ord:

Trackback
bloglovin
RSS 2.0