Trött chey!

Nu fick jag tag på datorn :D haha

Igår gick jag och la mig typ 12 och somna direkt... superskönt verkligen! :)

btw, jag älskar verkligen att sova! :D det är såååå skönt :)
fast asså älskar att vara vaken också.. de är de där däremellan som är jobbigt.. att vakna och somna:(
Ah, men iaf, jag somna 12 och vad händer sen.. jo jag vaknar 2... inte så konstigt med de liksom,
men det var helt omöjligt att somna om... hatar verkligen när de blir så -.-
Låg iaf och försökte sova till typ kl 6 då var jag på väg att somna :D
men hallå, om jag skulle somna då skulle jag ju vända heeelt på dygnet! :/
Så det blev att hålla sig vaken med mobilen nåra timmar! :P haha!! stort klant-märkte på mig! :)

Nu blir det att ta sig igenom dagen, blogga mycket och ta de sjuuukt lugnt de sista dagarna av lovet! :(
Trött chey!!




Puss<3

Kommentarer

Kommentera här:

Ditt namn:
V.I.P.?

E-mail (bara jag som ser): (publiceras ej)

Har du blogg?:



Gillar du min blogg? Lägg till mig på Bloglovin då, sötnos :)


Dina ord:

Trackback
bloglovin
RSS 2.0