True! :)

Jag vet att man typ drömmer 30 drömmar om nattten,


Men jag kommer ihåg kanske en dröm i månaden, om inte ens de :o
Och liksom alla jag känner snackar alltid om deras drömmar osv.

Men så kommer jag där och har ingen aning om vad jag har drömt! :p

Är det normalt ?
Är de bara jag som typ inte kommer ihåg mina drömmar ?
Varför är de så ?

Jag har haft några perioder då jag har mått riktigt bra och då har jag drömt massor som jag kommer ihåg, men är det orsaken till att alla andra människor kommer ihåg alla sina drömmar ?
Att dem mår jättebra ?
Men de gör dem ju inte :P haha

Jag förstår mig iaf inte på varför jag aldrig kan komma ihåg några drömmar :/






Puss<3

Kommentarer

Kommentera här:

Ditt namn:
V.I.P.?

E-mail (bara jag som ser): (publiceras ej)

Har du blogg?:



Gillar du min blogg? Lägg till mig på Bloglovin då, sötnos :)


Dina ord:

Trackback
bloglovin
RSS 2.0