zumba, bra eller dåligt ?

snackade med Merri idag och hade börjat med "Zumba" som hon tyckte var skitbra :P
imorn blir det att testa zumba från en av deras dvd:er,
Så får jag se om det är bra eller inte (:

Hur som helst så bara måste jag få igång min träning! :)
Se det blir att gå ca 1h powerwalks minst 3 ggr i veckan,
Skaffa gymkort och gymma mist två ggr i veckan
och kanske börja med zumba, annars springa, cykla eller liknande (:

Haha, det låter bra när jag skriver de här, men sen får jag hoppas att jag gör sånt här också :)



Har du testat zumba, är det bra eller dåligt ? =)









Puss<3

Kommentarer
Postat av: Catrine

Jag har Zumba hemma och tycker att det är sjukt kul :)

2011-01-30 @ 22:58:59
URL: http://catrinebergstrom.blogg.se/
Postat av: Ellinor

frida, du skrev just Merri som en han xD

2011-01-30 @ 23:00:37
URL: http://ellinorlundquist.blogg.se/
Postat av: Lovisa

Har aldrig provat Zumba men det skulle vara kul o prova=)



sv: Jag tror att jag vill in på humanistiska... Men jag är inte helt säker. Sen bor man ju här i Skellefteå där typ ingen bor så det finns typ ba en skola som har humanistiska:S



Vad ska du gå för linje?

2011-01-30 @ 23:03:40
URL: http://loussan.blogg.se/
Postat av: Anonym

Sv; Tacck <3 Hoppas jag blir frisk snart,det är så jobbigt att vara förkyld :(

Hoppas du har haft en bra dag ! :)

2011-01-30 @ 23:23:53
Postat av: A

Sjukt kul!!! Du måste prova!

2011-02-02 @ 11:04:37

Kommentera här:

Ditt namn:
V.I.P.?

E-mail (bara jag som ser): (publiceras ej)

Har du blogg?:



Gillar du min blogg? Lägg till mig på Bloglovin då, sötnos :)


Dina ord:

Trackback
bloglovin
RSS 2.0