Battlezone live

Battlezone live är nog det roligaste jag gjort på länge!

Många i sverige sitter ju fast framför datan och spelar dataspel osv och jag antar att många som läser det här vet vad Call Of Duty är. När vi var i england så behövde vi ju bara testa Battlezone live, vilket är spelet COD fast irl. Man använder laserpistoler för att skjuta varandra och spelet går ut på olika uppdrag, precis som i spelet Call Of Duty.



Jag rekomenderar att alla ni som gillar dataspel, xbox, playstation eller vad som helst borde testa detta, för jag, som inte ens är så spelgalen älskade det!





Puss<3

Kommentarer

Kommentera här:

Ditt namn:
V.I.P.?

E-mail (bara jag som ser): (publiceras ej)

Har du blogg?:



Gillar du min blogg? Lägg till mig på Bloglovin då, sötnos :)


Dina ord:

Trackback
bloglovin
RSS 2.0