gal1

vi börjar med den galna delen av språkresan.
Under resan så har det hänt sjukt mycket galet, inget av det ångrar jag.


jag har...
Försovit mig
Vaknat med ispåsar under täcket
kramat en kille jag inte ens pratat med
Släppt totalt loss på dansgolvet
Ritat på en människa medan den sov
smekt en (helt okänd) killes mage
Kysst en kille jag ännu inte vet vad han heter
Sagt helt fel sak till en engelsman
tagit fel på människa och börjat prata svenska med en engelsman
Träffat killar som är drogade, fulla eller totalt borta
brännt mig
fått stora skavsår
Fått en gigantisk finne som skrek "titta på mig"
Skaffat massor av vänner
sprungit runt med en ballong på foten
Shoppat massor!
gått upp 2 kilo
gått ut i endast en tröja
'tappat bort min mobil'
gråtit inför folk
Skrattat tills magen värkte huur mycket som helst
Blivit kompis med tyskar
'krypit' in på barnavdelningsomklädningsrummet för att slippa kön
tagit över 3000 bilder


Det har helt enkelt varit galet!




Puss<3

Kommentarer

Kommentera här:

Ditt namn:
V.I.P.?

E-mail (bara jag som ser): (publiceras ej)

Har du blogg?:



Gillar du min blogg? Lägg till mig på Bloglovin då, sötnos :)


Dina ord:

Trackback
bloglovin
RSS 2.0