Never back down

Nyss sett "never back down". Jag är en person som inte är så jätteintresserad av fighting, men det är häftigt hur de lyckats göra en film som ändå klättrar bland mina bästa. Den var riktigt bra och skulle lätt kunna se den igen. Imorrn kväll blir de nog att se 2an, hehe.
Jah kan tänka mig att om man är den typen som inte tål blod eller slagsmål så borde man kanske inte se filmen men annars så rekomenderar jag den!


Den får 5/5 av mig,
För att den helt enkelt gjorde min kväll...



Okej, ärligt talat så gjorde killen filmen llite mer intressant....




Puss<3

Kommentarer
Postat av: E M M A

sv: Så bra, jo då :)

vad gör du då? :D

2011-07-21 @ 11:41:01
URL: http://lifebyemma.webblogg.se/
Postat av: Lizzy

Haha, han var ju lite snygg.. Vem är det? :)

2011-07-21 @ 11:48:14
URL: http://muzicme.blogg.se/

Kommentera här:

Ditt namn:
V.I.P.?

E-mail (bara jag som ser): (publiceras ej)

Har du blogg?:



Gillar du min blogg? Lägg till mig på Bloglovin då, sötnos :)


Dina ord:

Trackback
bloglovin
RSS 2.0