Gårdagens skolavslutning

dagen började med att klockan ringde halv sex och som vanligt så stängde jag bara av den och sov vidare. Efter ca 5 likadana mobilsignaler så vaknade jag till liv och insåg att det var skolavslutning! Väl uppe ur gästsängen så vandrade jag fram till spegeln och började fixa mitt hår... son tog massor av tid.
När jag var fixad så blev de att brumma fram tll skolan, för sista gången!
Där så var alla jättefint klädda och så. Vid kvart över 8 så ställde sig alla i skolan i ett led (tradition) och gick mot kyrkan. I kyrkan så var det sång och prat osv, som vanligt, antar jag...

Efter tiden i kyrkan så skulle vi få våra betyg i klassrummet innan vi gick ifrån skolan för sista gången.
Jag är verkligen jättenöjd över mina betyg och kan verkligen inte förstå att dem är så bra som de är, menmen.

Efter att ha kramat lärarna så blev de att dra hem och vänta på hemliga resan...
Jag idag





Puss<3

Kommentarer

Kommentera här:

Ditt namn:
V.I.P.?

E-mail (bara jag som ser): (publiceras ej)

Har du blogg?:



Gillar du min blogg? Lägg till mig på Bloglovin då, sötnos :)


Dina ord:

Trackback
bloglovin
RSS 2.0