just a few hours away...

idag har det varit lika slappt som igår, verkligen sköna dagar.
När jag kom till skolan så skylle våran klass se "gökboet" vilket är en film och alla var helt typ sura på att de trodde filmen skulle suga, okej, de trodde jag med, men ändå. Den var bättre än vad jag trodde, men såklart så föredrar jag nya filmer, hehe. Det var i alla fall knäpptyst under hela filmen typ, haha!
men ändå var det fett synd för att det är sista dagen som klassen har tillsammans, förutom avslutningen och så.
När vi hade sett filmen så drog 9orna till ett hotell och åt taco-bufé! nice vare.
När jag sen skulle gå till bussen så spöregna det! menmen, bara det inte regnar imorrn så är jag nöjd.

Bild från idag när jag väntade på bussen...


Puss<3

Kommentarer
Postat av: mummeldjur.

svar: Ja den är jättemysig!

2011-06-09 @ 16:48:45
URL: http://mummeldjur.blogg.se/
Postat av: Yasmine

Tack så mycket :)

2011-06-09 @ 16:49:14
URL: http://ladyyasmine.blogg.se/

Kommentera här:

Ditt namn:
V.I.P.?

E-mail (bara jag som ser): (publiceras ej)

Har du blogg?:



Gillar du min blogg? Lägg till mig på Bloglovin då, sötnos :)


Dina ord:

Trackback
bloglovin
RSS 2.0