Sommarjobb, Dag 1 + 2



För några månader sedan så had våran klass PRAO och jag valde (pga. att jag inte hittade något annat) att PRAO:a på Eltel Networks. PRAO:en var rolig och jag lärde mig massor och sökte nu efter sommarjobb där och jag fick det!


Eltel Networks


Igår började jag därför mitt sommarjobb och har redan klarat av två dagar, haha.

Dag 1 kopplade jag mest sladdar, testade monitorer osv.

Dag 2 (idag) sorterade jag mest i fraktrummet och så.

Absolut mest på jobbet är det ju pengarna som lockar (hehe) men även personerna och så är trevliga och så länge jag inte är rastlös så flyter timmarna på.



Puss<3

Kommentarer
Postat av: |-Sara-|

Kan ju bara vara perfekt

2011-06-17 @ 08:53:47
URL: http://lunaqueen.blogg.se/

Kommentera här:

Ditt namn:
V.I.P.?

E-mail (bara jag som ser): (publiceras ej)

Har du blogg?:



Gillar du min blogg? Lägg till mig på Bloglovin då, sötnos :)


Dina ord:

Trackback
bloglovin
RSS 2.0