5 dagar <3

okej, nu är det söndag =)
Jag gillar inte riktigt söndagar,
de är slutet på veckan och man bara väntar på att skolan ska börja igen :(

Aja, vad ska jag göra idag ? =)
Typ... absolut ingenting :D

Eller jag har en filmläxa som jag måste få klar, om det j*vla programmet vill funka -.-
och sen ska jag nog hjälpa att renovera i köket (:

Haha, just nu sitter jag på en stol mitt i köket medan mamma och Petri springer runt och lägger sladdar ;) haha, sladdar är inte min starka sida inom renovering så jag håller mig borta :)
Förra gången jag hade med sladdar och renovering fick jag nämligen 240wolt genom mig, så det vill jag nog inte göra om ;)


Btw, jag stinker nog blöt hund nu ;P haha!

men jag har precis borstat och badat hunden (: (tummen-upp på det :D)
Som tur är får även jag en skön dusch snart :D



Puss<3

Kommentarer
Postat av: Ellinor

sv; fast , ne :O

2011-02-20 @ 16:11:24
URL: http://ellinorlundquist.blogg.se/

Kommentera här:

Ditt namn:
V.I.P.?

E-mail (bara jag som ser): (publiceras ej)

Har du blogg?:



Gillar du min blogg? Lägg till mig på Bloglovin då, sötnos :)


Dina ord:

Trackback
bloglovin
RSS 2.0