Nu du! :D

Det blev lite ändringar (A)
Vi struntade i köksrenoveringen idag och tar den imorn :)
Vi är så sjuuuuukt trötta i kropparna sen vi bar hem, jag tror de blev 10 kubikmeter ved bara idag -.-
6 kvar...menmen :)

Eftersom kroppen är totalt död, så ska jag ta ett lååångt och behövligt bad! :) stort tummen-upp! :D
Funderar på att ringa typ ellis medan! skojskoj :D haha

jag skulle behöva en lång massagestund! :) haha, men allt i livet som man vill kan man inte få :P
Med tanke på de så har jag lust att gå på kinesiska muren :D haha,
vet inte varför men tror en av kompisarna fått i mig de ! :)

Men nu väntar ett baaad :D och sen filmtajm med familjen (:
Så hoppas ni har en lika skön kväll som mig nu innan jobbet och skolan börjar :)


Puss<3

Kommentarer
Postat av: mandyy

Sv: vad kul :) håller på att lära mig piano lite bättre. har det som projektarbete i skolan om du vet vad det är?

2011-01-09 @ 20:29:39
URL: http://mandyypandy.blogg.se/

Kommentera här:

Ditt namn:
V.I.P.?

E-mail (bara jag som ser): (publiceras ej)

Har du blogg?:



Gillar du min blogg? Lägg till mig på Bloglovin då, sötnos :)


Dina ord:

Trackback
bloglovin
RSS 2.0