Gluten- och mjölkproteinintollerant

Varje gång som jag, under senare månaderna, ätit mjöl- och mjölkproteinprodukter så har min mage gjort otroligt ont. Vid vissa tillfällen så gjorde magen så ont att jag endast kunnat ligga, glo upp i taket och lagt all min fokus på att andas. Valde att testa mig fram och granska vart problemet låg, så fortsatte äta allt jag ville äta. Problemen var mindre vissa dagar än andra, så tänkte att jag kunde fortsätta ganska normalt, även om jag fick ont i magen. 
Någon månad senare är problemen större och jag får veta att man kan illa skada magen om man är glutenintolerant och ändå äter gluten. Fick då i panik sluta med all mat som innehöll gluten och mjölkprotein (vilket praktiskt taget är all mat jag äter). Jag råkar nämligen vara en person som älskar pasta och dricker ca ett mjölkpaket om dagen. Började efter detta beslut äta väldigt dåligt och just nu kämpar jag med vad jag kan och inte kan äta och väntar på en läkartid då jag kan söka upp vad det är för problem med min mage. 
Bild från WeHeartIt 


Kommentarer

Kommentera här:

Ditt namn:
V.I.P.?

E-mail (bara jag som ser): (publiceras ej)

Har du blogg?:



Gillar du min blogg? Lägg till mig på Bloglovin då, sötnos :)


Dina ord:

Trackback
bloglovin
RSS 2.0