♥ Dag 2 – Min första kärlek.

okej... min första kärlek :P ojj.
Men jag tolkar nog det som allra första känslan...
och den var när jag gick i 5an ( haha ) :)
iaf så var ju alla dagar lika tråkiga... för du vet... skolan ? :P
Men sen så började det plötsligt pirra i magen så fort jag va nära den här killen...
Känslan är HELT underbar! :) och visste först inte vad den betydde
men när tiden började gå så insåg jag :)

Och sen var det ju den allra första kärleken, så var ju jätteblyg!! :) haha

Men jag snackade alltså aldrig med han eller så men fortsatte gilla han fram till 7an.
Då gjorde jag iaf mer åt saken men de funka inte :) haha

det var nog enligt mig den första kärleken :)

Sen har de ju varit fler och bättre, menmen :)



Puss<3

Kommentarer

Kommentera här:

Ditt namn:
V.I.P.?

E-mail (bara jag som ser): (publiceras ej)

Har du blogg?:



Gillar du min blogg? Lägg till mig på Bloglovin då, sötnos :)


Dina ord:

Trackback
bloglovin
RSS 2.0