Ledig! :)

Va på skolans nobelfest igår :)

Middagen var sådär :P
discot var väl kul men de va inte så många som dansade :p
Sen på discot så uppträdde gruppen från våran skola :)  Shit vad bra dem är! :)


På nobelmiddagen så delade de ut priser i SO, NO, Engelska, Slöjd, Demokrati och Matte
Vi 9:or hade chans att vinna demokrati, engelska, slöjd och matte

Av alla 9or så var jag den som enligt lärarna kunde bäst engelska i skolan :P

så vann engelskapriset och fick ett diplom, en blomma, en medalj och 500 kr :)
Våran klass var btw, den som vann mest priser :) vi vann 2 av 6 ;P

Är faktiskt nöjd med igår och hade de kul :)

Nu funderar jag på att kolla film eller liknande (:

Hela skolan är typ lediga idag för att vi hade de där igår så blir en softdag :D

jag igår :)
Jag har absolut ALDRIG mittbena... så njut för de här är så gott som den enda gången ni får se de ;)


Puss<3

Kommentarer

Kommentera här:

Ditt namn:
V.I.P.?

E-mail (bara jag som ser): (publiceras ej)

Har du blogg?:



Gillar du min blogg? Lägg till mig på Bloglovin då, sötnos :)


Dina ord:

Trackback
bloglovin
RSS 2.0