Brorn<3

När vi sitter och äter...
William pekar på blöjan och säger "jag bajsar"
Pappa och jag tittar förvånat på varandra och frågar sedan "bajsar du?"
Willam säger stolt "ja!"


När han ska bada så tycker vi att han ska få testa att bada med skum men så fort skummet kommer fram så halvt skriker William "jag vill inte bada där!" i tron om att skummet var något läskigt.


När vi fyller badkaret för andra gången så visar jag pottan för William och frågar något i stil med "vill du kissa innan du badar?"
Han säger "nej, jag vill kissa i badet!"


Haha vilken bror!



Puss<3
O.B.S. Är du sugen på en ny gratis Design? Kolla då in min tävling HÄR.

Kommentarer

Kommentera här:

Ditt namn:
V.I.P.?

E-mail (bara jag som ser): (publiceras ej)

Har du blogg?:



Gillar du min blogg? Lägg till mig på Bloglovin då, sötnos :)


Dina ord:

Trackback
bloglovin
RSS 2.0