Dagen i bilder


Det var "valstadagen" idag med marknad, sång och dans

När vi stod i kön utanför vattentorns-dörren

Under den här dagen så är det öppet för att gå upp och titta hur det ser ut och klart vi måste testa det!

På taket av vattentornet

Våran lägenhet syntes ifrån vattentornet, haha ganska häftigt

När vi kommit ner gick vi runt på marknaden och hittade sjukt fina och billiga ringar, haha. Detta är köpen, både mina och Merris.

Mitt köp

Efteråt var vi ju bara tvugna att bada

jaadu...

När vi solar efter dopp. (den röda båten ni ser i bakgrunden lånade vi och rodde ut på) hahaha!

Foppa-gänget! <3

Kommentarer

Kommentera här:

Ditt namn:
V.I.P.?

E-mail (bara jag som ser): (publiceras ej)

Har du blogg?:



Gillar du min blogg? Lägg till mig på Bloglovin då, sötnos :)


Dina ord:

Trackback
bloglovin
RSS 2.0