Intagningsprov

Under veckan så har jag varit på fyra intagningsprov, snacka stressigt det har varit!
Jag har även ett intagningsprov nästa vecka kvar.
Av dem jag har tittat på så har jag ändrat mig och inte vill gå på två av dem, men de andra två jag har varit på har varit hur bra som helst. Fast det är sjukt svårt att komma in på dem så jag tror jag får välja någon annan skola.
De två jag än så länge vill gå på är hur maffiga som helst och jag vill verkligen gå på dem...


Mitt val nr 1 är Södra Latin med inriktning teater som ligger inne i Sthlm, även fast jag inte kommer n så kan man iaf drömma, hehe.
Jag tycker skolan knappt liknar någon skola :o haha!




Puss<3

Kommentarer

Kommentera här:

Ditt namn:
V.I.P.?

E-mail (bara jag som ser): (publiceras ej)

Har du blogg?:



Gillar du min blogg? Lägg till mig på Bloglovin då, sötnos :)


Dina ord:

Trackback
bloglovin
RSS 2.0