skönhetssömn? näe...

Dagen har varit väldigt skön och lugn och nu ska jag dra och lägga mig och sova tills imorrn. Jag hoppas på en rolig skolavslutning men massor av överraskningar osv. Fast en av mina fötter är typ halvt trasig och andra smalbenet, haha!, men det är bara att strunta i det så lär det inte kännas så mycket. btw, jag ska försöka locka håret med plattången imorrnbitti, hoppas att det lyckas, annaars vet jag inte vad jag ska göra... hehe
Jag kommer fota massor så det kan komma upp på bloggen senare,



Aja, kram på alla söta läsare för nu ska jag sova,




Puss<3

Kommentarer

Kommentera här:

Ditt namn:
V.I.P.?

E-mail (bara jag som ser): (publiceras ej)

Har du blogg?:



Gillar du min blogg? Lägg till mig på Bloglovin då, sötnos :)


Dina ord:

Trackback
bloglovin
RSS 2.0