Soft dag med inget speciellt att göra

Idag har jag haft det hur skönt som helst,
Först på morgonen så var vi på ett galleri-ställe där vi fick testa på att göra egen konst och samtidigt få veta massor av nytt om konstnärer. Det var väl ganska intressant men en ledig dag hade jag hellre haft. Väl tillbaka i skolan så hade vi typ 3 timmar rast så vi gick väl runt i skolan och gjorde ingenting, menmen, de funkar de med.
När de timmarna hade gått så hade vi sista lektionen, hemkunskap, där vi fick dela på två stora 2-liters glassburkar och cholkadsås osv, så dagen har verkligen varit huuur slapp som helst.

Väl hemma så blev de att sola och bara ta det allmänt lugnt.




Puss<3

Kommentarer

Kommentera här:

Ditt namn:
V.I.P.?

E-mail (bara jag som ser): (publiceras ej)

Har du blogg?:



Gillar du min blogg? Lägg till mig på Bloglovin då, sötnos :)


Dina ord:

Trackback
bloglovin
RSS 2.0