Hiss + diss




Dagens hiss blir att jag bestämt mig över bloggen och att jag har fått jättestor blogglust...

Jag ska verkligen börja blogga massor och vi har massor av långa raster i skolan, så varför inte blogga då ?
Haha, men jag ska iaf bli väldigt mycket mer aktiv! Så stark hiss på att jag beslutade det idag!

Dagens diss blir oförskämnda människor man möter på trånga ställen och de tacklas!
haha men asså det hände idag att jag gick ute på gatan och så kommer en person och jag aktar mig så mycket jag kunde men han skulle ändå tackla mig.
Varför gör man ens det!?!?! Visst, man kanske är arg och har bråttom men man ska ju inte göra illa folk för det!

Kommentarer

Kommentera här:

Ditt namn:
V.I.P.?

E-mail (bara jag som ser): (publiceras ej)

Har du blogg?:



Gillar du min blogg? Lägg till mig på Bloglovin då, sötnos :)


Dina ord:

Trackback
bloglovin
RSS 2.0