läxa!

Har matteprov på fredag!
Så jag måste plugga hur mycket som helst, men jag känner mig själv... jag brukar alltid "fastna" vid datorn...

Så har en liten grej, att när jag jobbat ett kapitel så får jag sitta 15 - 30 min vid bloggen!

Lovar att jag inte är sånt kontrollfreak, men jag måste ha någon belöning och måste ha någon max-tid vid datorn, för annars vet jag vad som händer... haha!



När jag pluggat några kapitel så ska jag nog bara ta det lugnt, tror att det här kommer bli en lat dag!


Vad har du för planer för dagen ? kram<3



Kommentarer
Postat av: NΣAH ♥

Jag ska också plugga idag, filosofi hemtenta.. tråkigt :(



Sv. Va skoj! Jag har också lagt till dig nu <3

2011-09-28 @ 18:18:45
URL: http://linnealjungberg.blogg.se/
Postat av: juliasellin[foto&vardag]

sv: Amen jo det är nog sant! Jag gillar inte mitt hår för det är liksom lite för kort men om det skulle bli längre så skulle jag nog älska det för det är sjukt lent och pretty fina lockar så varför klaga ? :)

2011-09-28 @ 19:14:13
URL: http://jjuliassellin.blogg.se/

Kommentera här:

Ditt namn:
V.I.P.?

E-mail (bara jag som ser): (publiceras ej)

Har du blogg?:



Gillar du min blogg? Lägg till mig på Bloglovin då, sötnos :)


Dina ord:

Trackback
bloglovin
RSS 2.0