One piece / kigurumi

Ni vet att jag tidigare velat ha en one piece och en kigurumi...

För ett tag sedan såg jag Mickis i min klass gå runt med en jättesöt kigurumi
(som jag sen fick reda på att hon sytt själv)

Så nu kan hon sy en åt mig! (superduperglad!)
Måste bara fråga några extra gånger att det verkligen är okej...


Men hur ska den se ut?

En sak vet jag att jag vill... Jag vill inte ha så låg ben-kant (eller vad det heter)
för det skulle kännas som jag skulle snubbla varje steg, hehe!
Men den vill jag ha högre upp, men jag vill ha storleken och mysigheten som en kigurumi har,
för one piece är lite mera tighta....


Vilken?



Eller?



Kommentarer
Postat av: N I L A M © Jag och min kamera

det mörka leopard mönstret va sötast ^^



svar: ah detsamma :D

2011-09-30 @ 19:33:41
URL: http://nilamjohansson.blogg.se/
Postat av: Köpte en One Piece

haha, visste inte folk sydda dom själva, men riktigt najs. själv skulle jag aldrig klara att sy en sån själv, skitdålig på att sy! one piece tycker inte jag är särskilt tighta, i alla fall inte min, det som e toppen med one piece är att om du är typ medellängd (170 cm) passar varje storlek dig, ja det är sant :) iaf enligt länkan jag länkar, där säger dom det och sen är det skitbra guide man hittar för att köpa ny one piece med storlekar o allt, åhh, jag är skiiiiiiiitnöjd min nya one piece, haha, härligt att skriva av sig :D



kramar

2011-10-09 @ 01:29:58
URL: http://www.sparkdrakt.se/

Kommentera här:

Ditt namn:
V.I.P.?

E-mail (bara jag som ser): (publiceras ej)

Har du blogg?:



Gillar du min blogg? Lägg till mig på Bloglovin då, sötnos :)


Dina ord:

Trackback
bloglovin
RSS 2.0